Mesto Koper je v Sloveniji edino morsko pristanišče, zato ima pomembno in ključno vlogo pri povezavi Evrope z Mediteranom in naprej v svet. Ker so okoli še druge države Italija Hrvaška, Avstrija in tudi Madžarska je zelo razvita logistika koper za pretovore blaga. Med naj pomembnejši je Luka Koper, ki jo obsegajo različni terminali, kjer se dostavlja blago. To so kontejnerski, avtomobilski, razsuti tovor, tekoči tovor in še razni drugi posebni. Spada tudi med ene najpomembnejša avtomobilska pristanišča.

Zaradi izredne povezave v prometu ima logistika koper še večjo dodano vrednost. Iz Kopra so odlične povezave v notranjost države in naprej proti drugim državam. Velik del tovora potuje tudi po železnicah iz Luke, torej se stikajo vsi transporti ladijski, cestni in železniški. Zaradi vsega tega tovora se je logistika koper zelo razvila in odprla številne logistične dejavnosti. Kot je skladiščenje blaga, distribucija in carinske storitve, avtomobilska logistika, hladilna logistika, ki je pomembna za živila in sveže sadje ter zelenjavo. Ustvarjajo na tisoče delovnih mest. V sami Luki Koper je zaposlenih veliko luških delavcev, voznikov avtomobilov, voznikov tovornjakov, voznikov viličarjev, železničarjev, špediterjev, carinikov in ogromno administrativnih delavcev. Vsaka nova izboljšava in investicija pomeni novo priložnost za zaposlitev. Delo v luki se nikoli ne ustavi. Že ob zori je v pristanišču zelo živahno, saj pripeljejo prve ladje nad katerimi se dvigujejo žerjavi, ki raztovarjajo ladje, na katerih so avtomobili, kontejnerji. Na drugi strani na železniški postaji čakajo dolge vrste vagonov s tovorom, ki ima vsak svoj cilj. Na tovore čakajo tovornjaki, in vozijo tovore naprej v druga mesta in države.
Delo se nikoli ne konča, vedno pride nova ladja in nov vlak in tako traja delo dan in noč. Menjajo se samo zaposleni. Z razširitvijo drugega tira bo logistika koper postala še učinkovitejša. Pretok tovora se bo povečal in s tem bo konkurenčnost še večja v primerjavi z drugimi pristanišči v Jadranu.
